Dags att resa

Nu är det dags! På onsdag kl 03.30 åker vi till Arlanda för att flyga till Canada.
Tisdag den 23 åker vi till USA New York.

Just nu försöker jag packa. Det är ingen lätt sak alltså. Har lagt fram allt på sängen och tyckte det såg fattigt ut så jag la dit lite till, La sen in allt i reseväskan och vägde den, 10kg redan, tog bort lite eftersom man bara får ha med sig 23 kg hem från USA. Tittar nu på allt och tycker det ser lite ut igen, jag ska ju klara mig i 2 veckor. Visst ska jag handla massor men det blir inte förän vi kommer till New York, i Canada har vi ett sådant fullt schema hela dagarna så då får man vara glad om man hinner sova.
humm, ska nog lägga till lite mer kläder, mitt handbagars är ju nästan tomt och där får man ha 5 kg.

I kväll blir det Lets Dans, jag är så sur eftersom jag missar finalen... Till Helgen jobbar man och även på måndag sen är man ledig till den 6 April!!!

Dags att laga mat och sen packa vidare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0