100112

Kväll igen.

I dag har jag varit ledig och bara latat mig! Skönt det ibland. Va inne till stan en sväng men det tog inte lång tid.
Ska snart ta och plocka lite i disken innan Tommy kommer hem så det ser ut som jag har gjort något :)
I dag tog jag och ringde äntligen till öronläkaren, fattar inte varför det har tagit så lång tid för mig att göra det. Hon tyckte det lät konstigt att det fortfarande är lock för örat och tjuter konstant i ett år nu. Hon skulle skicka en remiss till mig som jag skulle fylla i eftersom min docktor har så svårt att göra det! Förhoppningsvis ska det hända något nu!

I morgon ska vi kasta ut julen, skönt det för granen barrar, Tommy sa att vi nog får dammsuga av den så vi blir av med allt barr. Jag ska även ha planeringsmöte här hemma så jag måste städa.
Vi ska även till en resebyrå för vi fick pogrammet för vår resa till Canada i går, Den kommer bli intensiv kan jag säga. Vi har inte bestämmt oss om vi ska åka till NY eller LA efter, jag vill till båda ställena lika mycket!

Hum, nu ska jag göra en massa annat, ses.

(Jag vet, jag måste göra om designen på bloggen men orka)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hellu hur e allt?

2010-01-12 @ 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0