090913






Go kväll.

I dag har jag börjat att läsa Twilight på engelska, det tar lite tid för mig att läsa engeska men jag kan ju språket.

Just nu sitter jag och tittar på nya new moon trailern här www.robertpattinson.blogg.se Jag kan inte sluta att titta på den.

I natt är det VMA på MTV som börjar klockan 02.00. Jag ska jobba i morgon men kommer vara uppe och titta på det. Eftersom man ska få se en ny trailer från New moon. Vet inte om det är denna jag har sett eller inte men ska i alla fall upp och se på det. Ska nog försöka sova lite innan eftersom jag ska jobba i morgon, jag får se om jag får någon timme sömn innan jag ska till jobbet.

Nu ska vi ta och äta, kyckling sallad blir det för min del.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0