090905

Hej.

Jag har jobbat idag och råkade ut för en olycka nu på slutet.
Jag blev klämd och har as ont i ryggen. Klämde nedre delen och fick tydligen alla närver till högerbenet i klämm så jag tappade känseln helt. Fick stå och hoppa av smärta på vänster ben tills känseln kom tillback och nu har jag en jävla kramp i hela benet. Ligger här i soffan och stönar av smärta.... aj!

I går körde Tommy sönder min bil :( avgassystemet gick av så nu låter den som en traktor (värre) Jag får delar på tisdag så jag får låna pappas pickup ett tag.

Tommy håller på och fixar tacos och hanns mamma kommer över och ska äta med oss så jag ska nog halta mig iväg och hjälpa till. Tommy säger att jag går som en gammal tant.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0