090901

Ny månad och jag har klarat mig utan godis i 1 månad - stålt över mig.

Hallå.

Har inte haft tid att bloga för jag har haft så mycket att göra.
I går va vi på sjukhuset inför Tommys operation och sen hade vi en massa annat att göra.
Jag blev så lycklig för jag fick min Twilight saga i går. Alla böckerna på engelska som jag ska börja läsa så fort jag är klar med dom på svenska igen. Har redan läst lite ur dom eftersom jag inte kunde låta bli och det är ju helt anorlunda text. Ska bli kul och se hur lång tid det tar att läsa eftersom jag är ganska kass på att läsa engelska.
Hade även beställt hem Twilight notbook. Hur dom gjorde filmen och det är kul att läsa. New moon notbokk finns att köpa i USA men jag ska nog vänta tills jag har sett filmen.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa eftersom jag ska upp vid 5 i morgon.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0