Ja du,

Jag orkar typ inte blogga men gör ett litet inlägg i alla fall.

Fick hem min nya tröja från Kan Dee i dag, älskar den, min första från henne, jag har spanat in tröjor dör länge men aldrig kommitför mig att köpa någon men nu har jag gjort det.

Nu ska jag ta in hunden och göra det han älskar (!) duscha honom.




Eftersom jag är för lat för att gå upp till min gaderob och ta kort på min nya tröja så tog jag bilden från kandeeshop.se.


Sofia. Va roligt då kan vi båda ha dom när vi träffas i slutet av November.

Sov gott! 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men halsbandet passar inte till mina kläder (a) Så det går inte, det matchar inte

2009-11-06 @ 08:54:54
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0