091114

Hallå Bloggen!

Just nu sitter jag på jobbet och relaxar! Haha. I vanliga fall brukar jag ha fullt upp nu vid den här tiden men nu har jag inte mycket att göra förutom att titta så allt går rätt till. Det är så att det är elever som har förmanstur här på skolan.

Annars händer det inte så mycket, jag ska iväg på kurs närsta vecka så jag är borta Tisdag till Torsdag, sjukt kul ska det bli.
På Torsdag natt ska jag ju se New Monn! Jippi!!!!! Det blir lite tricksigt att komma dit pga kursen men jag har lösta det. Kursen slutar vid 16 i Linköping, hämtar Tommy i Örebro som kommer med tåget vid 19 och sedan ska vi va i Stockholm kl 21 För att först se Twilight och sen New moon! Det ska bli så kul, jag har aldrig varit på en premiär av en film förr.

Och till sist.

All my love to Kan dee for my new T-shirt. Jag älskar värkligen hennes tecknande. Kolla in på www.kandeeshop.se helt fantastiskt. Ska visa tröjan sen när jag kommer hem och kan ta bild på den.

Nu ska jag kolla läget igen.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0