091102

God morgon.

Så i dag fungerar blogg.se. I går va det super segt så jag får då ta allt i dag istället.

Jag har nu kommit hem efter mitt första jobbpass för dagen och börjar vid halv 3 igen.
I Lördags va jog och shoppade en massa långa linnen och svarta jeansleggins igen. Jag har shoppat alldeles för mycket denna månad, är inne i en sådan period nu, men har man 2 jobb och jobbar 200 timmar i månaden så måste man ju spendera pengarna på något :)
I går va vi till Baohouse (eller hur det stavas) och köpte en ny ytterlampa eftersom våran ena är kapput och en ny dusch hantag med allt, alltså den man hänger upp den på och så, allt utom blandaren.
Köpte mig även en ny jacka som passar till mina leggins och långa linnen.



Jacka - Cubus 499 kr
Halsduk - vet ej

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0