Vackert

En helt underbar dag i dag. Har varit och ätit tårta ute i solen och det va så skönt.
Va även till Biltema en snabbis och köpte blå lampor till innebelysningen i passaten. Pappa fixade dit dom och det blev super snyggt. Nu ska jag bara hitta ett par snygga bakljus och nya fälgar.

I kväll blir det mat hos Tommys föräldrar med min familj, det blev väl mycket mat kvar sen i går. Men gått e det, kött med potatissallad och frukt med tårta till efterrätt. Har ju redan ätit de i dag och i går och sen i morgon för då fyller Tommys ena kusi år.. ojoj

Nu ska jag ta mig ut i solen och vattna mina frön, såg att räddisorna (eller hur det stavas) hade kommit upp, jippi!

ZANDRAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0