Syrran

Tommy och jag va iväg med hans moster och kusiner och tittade in i hans systers lägenhet.
Hon har bott där med sin komipis i snart en månad och nu fick vi komma dit. Vi har funderat länge på att åka över (typ 5 minuter med bil) men det har aldrig blivit av. Har haft inflyttnings presnten redo länge u och i kväll fick jag äntligen slå in den.
Jag tycker det är jätte kul att slå in paket, vet inte riktigt varför egentligen men så är det. Varje jul erbjuder jag mig att slå in allas paket för att det är roligt.
Jag är även en sådan knäpp än som sparar på roliga paketpapper vilket denna blev inslagen i. Ett begagnat papper.

Gud vad jag svammlar.



Kanske inte världens snyggaste precis.

Nu ska jag se om det är något roligt på tv.
Ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0