Pink

Pink går ut med att hon är bisexuell och inte skäms för det. STARKT jobbat tjejen!




När jag va på väg till jobbet ringde min högsta chef och talade om att mitt ena jobb skulle gå ner på tid me mig. Så nu är jag där ca 8 dagar i månaden och ska sjunka till 4 dagar i månaden. Min första tanke va, va skönt mer ledigt men sen inser jag ju att jag inte kan jobba mindre än va jag gör för att klara vardagen så det e bara för chefen att leta mer jobb åt mig, det är nog inte så svårt. Tycker faktist att 80 % är ganska bra. Då är jag ju ledig typ en dag i veckan och det är skönt i alla fall me mitt tunga jobb.

Känner att jag har ont i bena i dag men det är nog för att jag sprang me den där jävla gräsklipparen i går. Vi har en åkklippare men den behövdes visst sörvas så jag fick låna pappas så jag sprang och puttade på den i över en timme i hettan. Fy.

Fan va jag e sugen på pizza, får blinka snällt åt Tommy så han kanske åker ner och köper det till oss.

Puss och Kram

ZANDRAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0