Krock med rådjur

Fy fan vilken hemsk dag jag har haft.

03.30 - Tommy försov sig en timme, Han fick jävligt bråttom. Jag lyckades alldrig somna om igen.
04.30 - Åker till jobbet.
04.40 - Frontallkrockar med ett rådjur. Har aldrig varit med om det förr. Kör i 100 km/h och helt plötsligt från diket kommer ett rådjur. Mitt på grillen small det. Rådjuret flög åt ena hållet och bildelar åt andra hållet. Fick en sån jävla chock. Sprang ut och tittade om djuret va dött och det va det och sen började jag gråta. Plockade upp mina delar och satte mig i bilen och ringde Tommy och bara tjöt. Det gick ju att köra med bilen men det va så hämskt. Stor tjöt hela vägen till jobbet och sen när chocken la sig grät jag för min bils skull. Ussh, va hämskt det va.
05.00 - Kommer till jobbet.
10.00 - Hemma igen och sätter mig och ringer till försäkringsbolag och verkstad.
11.00 - Kör bilen till verkstad och det kommer typ ta 2 till 3 veckor att laga den.
14.00 - På jobbet igen.
19.00 - Hemma iegen.

Nu ska jag äta och sova........

Hoppas på en bättre dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meen oooooooj!! tur att det gick bra iaf!!

Jag höll på o krocka med ett rådjur för nån vecka sen när jag övningskörde... 1 m ifrån.. jag va jätte skakig efteråt =/



Kram

2009-05-27 @ 19:55:29
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0