Humm,

Sitter här i soffan och funderar på vad vi ska äta till middag, Vi kan inte komma på något alls. Någon med förslag?!

Sedan funderar vi på att ut och cykla med hunden. Det är så att Zack är livrädd om sina tassar när man tar i dom. Får åka till veterinären och söva honom när hans klor ska klippas och hon sa till oss att det va bra att ut och cykla med hundar för då slits klorna bra.
En gång när Zack va mindre skulle vi försöka och klippa klorna så Tommy höll honom och jag skulle klippa men stackarn va så rädd att han kissade på sig. Det är inte lätt när man är rädd. Kan tala om att det inte heller är så ätt att hålla still en sprattlig 40 kilos klump.

När jag va på jobbet hörde jag någon låt med queens på radion och fick då en himmla lust med att spela Guitar Heros. Det va evigheter sen jag spelade det. Köpte det för 7 månader sen, det va då vi precis flyttade till detta hus, och då va jag helt beroende av det och sen har det glömmts bort av någon konstig anledning. Men det är ändå farligt att spela det för jag blir så himmla arg nör jag missar en not så jag vill slänga guittaren genom fönstret, haha det är sant, har inget tålamod alls och jätte kort stubin. Men det ska jag försöka hinna med i kväll också.

Fan, va ska vi äta.... Är jätte hungrig och vill även duscha nu men Tommy gick in dit före bara för att jag satt vid datorn så jag ska läga ner detta nu så jag kan tänka ut någon mat..

Hoppas ni får en trevlig kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0