Denna dag

Denna dag har varit betydligt bättre än gårdagen.
Kom hem vid 7 och då lekte jag med Zack lite och sen har vi ätit.
Kim är här och han och Tommy diskuterar en massa kring deras företag, Tråkigt!

Såg i mitt land att majsen har börjat växa nu, Tommy påstår att han är expert på majs :) och säger att den behöver gödning, Det är han som har såt den. Kan ju säga att Tommy har med majs att göra i sitt jobb.
Vi gjorde även en annan sak. Vi tästade att så en rad med popkornkärnor och dom har det kommit upp flest av, vi får se om det börjar växa kolvar eller popkorn...

Nu ska jag nog läsa i min bok innan det blir sängen för min del, har ju varit uppe sen 4 i morses.




Kramar och God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0