Beyonce

Hallå alla där ute.

Jag är ju en sådan som måste sova varje kväll eftersom jag går upp så tidigt för att jobba så jag har inget speciellt att blogga om på morgonen eftersom det inte händer så mycket när jag sover, tur det kanske men nu när jag äntligen har gjort något kul på en vardags kväll som jag kan blogga om på morgonen efter så hinner jag inte.
Jag hade tänkt mig att berätta allt om min kväll i morses men då har jag fullt upp hela dagen så jag han bara slänga iväg ett litet futtigt inlägg vid 3 tiden så Sorry om jag har varit tråkig men här kommer det.

Kvällen va helt fantastisk. Vi va i Göteborg vid 6 tiden och fick då stå i kö bland alla tjatrande tjejer, visst jag tror nog jag också har varit sådan i min ungdom men gud va jobbigt, Öronen va ju på väg att trilla av redan då. Men till saken nu. Vi va inne och på våra platser vid kvart i 7. Vi valde att köpa sittplatser för att det skulle vara skönt och sitta och de va det, tänk att stå bland alla andra, visst skulle det vara grymt att stå men vi såg väldigt bra där vi satt. Vi satt högst upp på höger sida. Visst Beyonce var liten när man såg henne på scenen men det fanns stora skärmar där man såg henne bra.
Klockan halv 8 skulle det börja men vid 8 kom det en DJ och spelade sjukt bra musik i 10 minuter och sen va det bara att vänta till kl 9 då hon äntligen kom ut på scenen. Sen va det helt crazy. Hon va underbar, dansade perfect och såg perfect ut.
Det va fullsatt typ hela scandinavium. Har inte hunnit titta igenom bilderna än men jag vet inte om det blev några bra eftersom vi satt så högt upp men jag lägger ut några imorgon när jag har mer tid.

Det va slut vid 11 och vi va hemma vid typ halv 2.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen titta på Ugly Betty och hemmafruarna.

Börjar kl 5 i morgon... Ses när jag kommer hem från jobbet.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0