090530

Halloj.

Lite sen med dagens inlägg men jag har varit med Tommy innan han åkte och jobbade. Har som sagt precis skjutsat Tommy til jobbet och nu kommer han hem vid 4 i natt och så kommer det att bli i 1 veckas tid.

Vi va på stan och hanlade lite i dag, Jag köpte en morsdagspresent och en BH till mig. Tommy köpte ett halsband till mig. Det är så underbart att ha en pojkvän som köper saker till än utan att det är något speciellt. När jag fylde 22 i Mars fick jag ett armband av honom som jag hade tittat ut och det fanns även ett matchande halsband till som han sa att jag kanske kunde få när vi hade årsdag i April men det glömde han bort så jag fick det nu för att han skulle vara borta så mycket. Gullig han är.


Halsbandet



Armbandet sen tidigare

Nu ska jag snart över till familjen och äta mat så jag sipper äta och laga själv.
I kväll åker jag mamma och Tommys mamma till mormor. Hon är inte min mormor, det är Tommys mormor, kallar henne för det för att det är lättare och för att jag knappt har någon kontakt med min. Vi ska i alla fall dit och ta blommor till mitt land.

Ses senare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0