090529

God morgon!

Har nu sovit i 10 timmar och det va alldeles lagom, låg och drog mig i sängen med katt och hund och bara myste.
Men nu är jag uppe och redo för äventyr.
Idag ska jag först och främst åka in till den stora staden med mamma, hon ville till plantagen och jag måste till en zooaffär. Har fått låna Tommys bil eftersom min är på sjukhus.... åååå, är så ledsen för min bil, har haften i 3 månader och sen bli av med den i ett par veckor. Har ju en till bil men den står utan bromsar, pappa ska fixa den till mig så snart han får delar till den så jag kan använda den i stället. Nu åker Tommy motorcykel till jobbet men han tycker ju om det.

Som sagt ska jag klä på mig och sminka mig och sen dra ut ett tag.





Ha en härlig dag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0