090524

Nyvaken!

Fan, skulle inte sova så länge som till 20 i 11.
Kl 8 började katten och hunden yla nere vid dörren och då va jag tvungen att gå upp och släppa ut dom, tänkte sen att jag skulle ligga ner i alla fall til 9 och sen vaknade jag som sagt vid 20 i 11. Inte bra för jag brukar att inte försöka att sova så länge på söndagar om jag ska jobba på måndagen och jag ska upp vid 5 i morgon så. Men det brukar lösa sig för jag är ju så trött av mig.

I dag funderar jag på att ta och åka in med Zack till stan och träna lite stadspromenad. Det är behövligt. Han är ju så jävla stark så jag får ha en nosgrimma på honom för att han inte ska dra så mycket vilket är en bra övning.
Vi får se vad högstahönset i huset säger när han kommer hem från jobbet.


Han bryr sig inte hur mycket han sover om dagarna.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0