090521

Hallå.

I dag är jag väldigt uttråkad. Kan inte hitta på något att göra och det jag hittar på tröttnar jag att göra på än gång.

Har varit ute och gått med Zack, åkte till ett motionsspår och gick några kilometer och han tyckte det va jätte kul.

Åkte till mitt gammla jobb och hämtade lite saker, eller gammalt är det inte, jag jobbar fortfarande där när jag behövs.
Blev lite putt för alla mina saker va utslängda och mina skåp upptagna av andra och ävan mina kläder va extra kläder, då blev jag inte så glad, mina saker är ju mina saker, man rör dom inte!

Ska fundera på vad jag ska hitta på resten av dagen då Tommy snart åker och jobbar igen.

Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0