090520

Hallå alla glada.

Har precis pratat med sjukhuset och jag ska in på fredag. Fick ju öroninflammation för 5 veckor sen och fick då både antibiotika tablett och nässpray. Eftersom jag fortfarande har lock för öronen och tinnitus så ska jag in och troligen få en remiss till öronspecialtisten. hummm, hoppas det inte är något allvarligt. Stör mig inte så mycket på locket och tjutandet, har lärt mig att sova med det nu. Problemet är bara att när det är för höga ljud får jag så jävla ont i mitt högra öra. Men jag får se vad som händer på fredag.

Dagen spenderasmed att ta det lungt, inget speciellt planerat tills jobbet drar igång igen vid halv 3.

Har varit och köppt baugetter och kykligröra så jag ska ge mig på det nu.




Pussar

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack så mycket =)

Prällen är dock försenad =/



KrAM

2009-05-20 @ 19:32:24
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0