090519

Nu kommer ett lite gladare inlägg.

Efter jag ätit och tittade lite på tv i går gick jag och la mig och sov bort min ilska, aja så farligt va det inte men jag va ju iriterad som bara den.
Hatar att jag jämt är så trött. även om man går upp vid 4 kan man väll orka att vara vaken till 22 men inte jag, vil hälst sova 10 timmar per natt, inte bra, jag får nog öva på detta i sommar då man inte kan gå och lägga sig vid 20 på kvällarna.
I kväll är det i alla fall tv som gäller och så skulle Kim komma över.

Det va cirkus på jobbet idag. Det kan bli det ibland där jag jobbar och då får man ringa arbetsledaren och skrika på hjälp när man inte klarar allt.

Nu ska jag äta, det ekar fortfarande i kylskåpet och skafferiet.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0