090517

GRATTIS NORGE!

I går när jag och min mamma satt och tittade på ESC började sändningarna att balla ur som vanligt när det blir kväll. Tydligen så krymper fasaden på huset lite när det blir kalt efter att det har varit varmt ute och då blir det jätte dålig motagning, Jag svor som vanligt och gick upp och hängde mig ut genom sovrumsfönstret och började putta och ficksa lite på parabolen och när jag tryckte den ner blev det bra mottagning, Ringde till Tommy som va hos min pappa och skrek man han vile inte komma och trycka ner parabolen åt mig, konstigt, så det va bara att gå hem till föräldrarna och titta på tvn.
Så i dag har jag tjatat på Tommy, Pappa och Tommys farbror att dom ska fixa det åt mig och mitt tjat hjälpte. Dom bröt loss en massa brädor (trodde det va plankor men det heter brädor) och satte upp en massa reglar och nu sitter parabolen still. Vi får hoppas att det är bra i kväll när jag ska se One Tree Hill och Gossip Girl anars sliter jag av mig håret.

Ska snart äta Spagettie och köttfärssås med pappa och dom, mums pappas sås är underbart god.

Hoppas jag har tid senare att uppdatera mer efter TVn. Ska även duscha Zack för han stinker, har rullat sig i skit.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0