090516

Hallå.

Nu har ju nästan hela dagen gått utan att jag har hunnit att sätta mig här i några minuter.

I går kväll va Tommy och jag ute och cyklade med Zacka och det va jobit som fan. Första kvarten gick jätte bra med cykeln men helt plötsligt gick det inte att bromsa med Tommys gammla skrutt cykel han hade hittat i ett dike, eller rättare sagt hemma hos honom. Om man trampade på bromsen tog det tvärnit och däcket låste sig och eftersom han hade Zack så fick hvi byta cyklar och det blev skit trögt för bromsen låg på lite. Det va läskigt att inte kunna bromsa, vågade inte cykla fort alls då ju. Men det tog en timme och Zack va överlycklig. Sen årkade vi inte laga någon mat vid 10 då vi kome hem så vi drog till Donken.

Sov till halv 10 vilket va så skönt. Sedan tog vi mortorcyklarna och drog till streatracing. Grymt bra drag i bilarna.
Det va en evighet sen jag åkte motorcykel, det blev inte mycket åkande förra sommaren. Åkte med Pappa eftersom Tommy hade sin kusin på sin. Har själv så jag kan övningsköra för mc men det blev inget av med det.
Jag blir lite så när jag åker att jag tror man kan glida omkull i kurvorna. Vet att det inte händer eftersom pappa inte har en sport hoj men man tycker ju att man är så nära ibland. Jag vet ju at pappa aldrig skulle tillåta att hans motorcykel skulle välta, så rädd han är om den. Det känns även skönt att Tommy har bytt ut sin sporthoj mot en annan som han inte kör fort med som istället låter mycket. Han va duktig på att köra fort förut men har lungnat ner sig nu.

Efter det va vi ute med lastbilen. Tommy övningskör ju med min Pappa och vi tog en liten sväng. Det va länge sen man åkte lastbil, när jag va mindre och vi bodde i Stockholm va jag ofta med pappa i lastbilen men nu blir det inte så mycket eftersom man jobbar alltid.

Käkade middag med familjen, Tackos blev det och sedan köpte jag lite lördagsgodis till i kväll när det snart är dags för ESC 2009. Får ju hoppas på att Sverige vinner. Är inte så innsatt i dettta, brukar titta på svenska finalen och även denna. Vi får se va som händer.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh kommer du ihåg när vi ganska ofta åkte med din pappa i lastbilen =)

Va roligt vi hade de då =)

De va tider =)



KRam



Vill du få fler läsare/ unika besökare? Följ isåfall länken!

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=zuperzandra

Det är enkelt, det går snabbt och det fungerar verkligen!!

2009-05-17 @ 20:26:09
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0