090510

Uppe med tuppen är jag.

Ska iväg snart till Tommys moster och klippa mig, det blir nog 1 decimeter hoppas jag. Jag avskyr att ha långt hår. Visst det är snyggt och så men bara ivägen för mig, bara jag får upp det i en toffs så blir det bra. Är blondin för övrigt.

Hittade en skit snygg tröja i min walk in closset som jag helt hade glömt bort. Problem: den har lite puff armar. Ussh, ser hämskt utt och om sitter åt så det gör ont, det kan väll aldrig vara inne med puff armar nu, nej den åker av på direkten.

Nu måste jag äta fukost innan vi åker iväg.

Bara 1 dag kvarn nu till Beyonce!!!!

Kanske lägger upp en bild senare på min klippning.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0