090502

Gos morgon!

Idag händer inte så mycket, eller jo, jag har ju hela dagen planerad. Väntar på Tommy så vi kan äta frukost. Tänkte vi skulle dra in till stan och gå på systemet, va ett tag sen. Kanske köpa godis, det va 3 veckor sen, har bara köpt godis på lördagar nu i ett halvår, känner mig jätte duktig. Sen när jag blev sjuk blev det inget och nu e jag lite sugen, men då får det dröja innan nästa gång jag får köpa nytt.
Sen ska pappa laga låset på min bil och jag ska tvätta den igen, Jävla fåglar, dom dras tydligen till min bil, skit överallt. humm.
I kväll fyller en av alla Tommys kusiner år. Bjuden på tårta. Hoppas Tommys moster hinner klippa mig för det börjar bli himmla långt.

Nu lät det som om Tommy kom.

ZANDRAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0