Yes

Har skrivit 2 likadana inlägg i morses och inget fungerade att publicera men nu verkar det som om det går.

Dålig uppdatering i går. Jag vet men jag hade fullt upp med att baka tårta och vara trevlig mot en massa folk. Tommy fyllde som sagt år i går. Bakade 2 stycken gräddtårtor med jordgubbar. Tyckte det va sommrigt.

Väntar på att Tommy ska komma hem. Såg inte så mycket utav honom i går sftersom han jobbade hela dagen och sen hade en massa folk att vara trevlig imot och jag har bara pratat med honom en gång i dag i telefonen. Saknar honom men han kommer snart.

I dag har jag jobbat, tittat på Bettan och fruarna som jag spelade in i går och sen har jag jobbat mer. Jag tror att det va Susan som Mike gifte sig med i slutet men man vet ju aldrig, det får man se i höst.

Ska ta ocg fixa lite nu så vi hörs.

Hoppas detta går nu annars går jag i taket.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0