Nästan en säng

I dag har det varit en lång dag.

Trode ju att man kunde få hem madrasserna på en gång men där trodde jag fel. När vi väl hade provat ut ett par som passade oss skulle det ta 2 veckor innan vi fick dom, suck. Där sjönk mitt humör. Jag som ville ha en nu.
Sedan åkte vi till Ikea och köpte gavel och stomme. Skruvade ihop den och la i våran gammla säng i den. Har ju en 120 cm säng nu och köpte stome för 160 cm säng så jag får kliva lite när jag ska gå upp. Ska visa er senare när vi får madrasserna.
Vi köpte även en bokylla som vi skulle ha på väggen mitt i mot sängen men det gick inte. Sängen blev 230 cm läng med gaveln så då skulle jag få gå på sidan för att komma till min sida av sänden och det är ju inte så kul. Hyllan hamnade nere i hallen och väggen fick en ny tavla i stället.

Nu ska jag gå och hitta på något annat.

Måste bara visa va vi hittade mitt på vägen i går när vi åkte hem.



Så himla gullig. Den va inte stor, mamman va brvid hela tiden när vi fotade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0