Kvällen

Hejsan.

Har nu varit hemma ett tag från jobbet och hunnit med en del.
I kväll va det jag som stod för middagen eftersom jag är hemma själv. Tänkte på jobbet att jag skulle åka ner till affären och köpa mig en färdigmat eftersom jag är så himla trött men sen tänkte jag att jag ska orka laga mat till mig så jag stekte en hamburgare med sallad och tomat till. Det blev bra och nu är jag mätt.

Som jag skrev i förmiddags så är jag trött, är så trött så det har satt sig i benen, har så ont i dom. Tänkte mig att jag skulle titta på hemmafruarna i kväll men jag får ta och spela in det och bara titta på Betty.
Skalade av hud på fingret i dag som också gör så ont. Det blev ett djupt jack men inget blod bara rosa och det svider som bara den, jag som är väldigt kännslig tycker att det gör ont.

Nu känner jag att jag svammlar så jag ska se på tv nu.

Ha en bra nat. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0