Klar

Klar med denna veckas jobb.
Är ledig i morgon och då har jag en student att gå på. Tommys ena kusin tar studenten. Tommy själv jobbar så jag får åka dit och representera honom vid utspringet, han kommer sen till motagningen på kvällen.

I helgen åker vi och köper min efterlänktade säng. Vi har nu en 120 cm bred säng som jag, Tommy, Zack och Gustaf trängs i. Jag har tjatat och tjatat på Tommy att jag vill ha en dubbelsäng men han vill inte det för han tycker det är mysigt att ligga så nära varandra. Visst är det de men det lir varmt och trångt men nu har han gett med sig.

Tommy är hos grannarna och fikar, skulle själv följa med men jag fick en sådan förjävlig huvudvärk på jobbet så jag orkar inte vara trevlig. Ska i stället titta på Greys Anatomy som jag spelade in i går när jag sov.




Min nuvarande säng är lite bredare än denna.

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0