Chock

Jag vet att jag är dag efter men vilken chock finalen va med Grey´s Anatomy. George och Izzie nära döden.
Jag vet att det bara är ett tv program man man blir ju skit ledsen. Satt och rös genom hela programet och sen kom det några tårar i slutet. Fattade ju inte så klart det där med 007 men har läst efter att han kallades det efter en operation.
Mig gör det inget om George försvinner men jag tycker om Izzie en massa så hon får inte försvinna.
Man har ju läst väldigt länge att T.R Knight som spelar George inte vill vara med längre så vi får se vad som händer.

Kan ju inte påstå att detta är en av mina favvorit serier men jag kan inte sluta att titta. Tycker inte att det händer så mycket i deras priivat liv men det är väll så när man jobbar på ett sjukhus, vad vet jag.







!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0