090620

Hallå alla glada bloggläsare.

Igår hade jag inte tid att blogga för det va så mycket firande.
Traditionen är att vara hos Tommys mosters familj och fira. Vi va typ lite över 20 personer och hade väldigt skoj.
Det va blommplockning, klä stången, laga kross och 4-hjuling, mat och den årliga fotbollsmatchen. Ganska kul att se alla gammla som spelar fotboll. Tyvärr kunde jag inte ta kort eftersom jag häll i min galna hund som ville vara med men inte fick.
Det va en bra midsommar, lite regn och lite sol.

I Torsdags ringde dom från värkstan och sa att min bil va klar att hämta. JIppi. Men dom ringde klockan 4 och stängde vid 5. Jag va mitt uppe i jobbet och skulle inte sluta förän klockan 7. Pappa va också sen på jobbet så den får stå där tills måndag då jag kan hämta den.

Lite bilder från i går.


Zack va midsommarfin



regnet öser ner



midsommarstången på plats

Ha en bra dag.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0