090612

God morgon!

Har precis vaknat och sovit i 12 timmar vilket va underbart.
Det värsta jag vet är att vara nyvaken när man inte sovit tillräckligt men nu när jag är nyvaken är det så skönt.

I dag regnar det och jag ska ju på student så det blir paraply och regnjacka i dag.
För 1 år sen när min bror tog studenten hade mamma fått för sig att dom skulle springa ut klockan 12 så vi kom dit då, alla som skulle titta på. När vi kom va det tomt på folk och så småningom fick vi reda på att det va klockan halv 3 dom skulle springa ut, så det va bara att vänta på ett cafe. I dag ska jag inte stå och vänta.

Måste städa mitt akvarium snart så vi ses.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0