090604

Känner mig bara lite trött i dag.
Har precis varit nere i affären och handlat lite. Fick då åka förbi Göta kanal på vägen dit och där höll dom på att spela in göta kanal 3. Fick stå och vänta ite innan jag kunde åka förbi dom som filmade men jag tror inte att jag kommer med.

Blev skit glad för jag fick äntligen brev från sjukhuset och tänkte att nu får jag en tid så att dom kan göra något åt detta tjutande och lock. Dock blev jag arg. Det står i brevet att jag ska fortsätta med min medesin i 3 månader till och sen få en tid. 3 MÅNADER!! Jag orkar inte vänta så länge ju. Men va ska jag göra? Det är ju bara att fortsätta och spreya på.


Ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0