090601

Ny månad och ny vecka.

Denna månad: Tommy fyller 21. Tommys kusin tar studenten. Kanske semester.
Denna vecka: Ledig i dag. Inget annat specielt vad jag vet.

Skulle sova till halv 9 tänkte jag eftersom jag gick och lamig vid 11 för då kunde jag inte hålla ögonen öppna men jag vaknade så klart kl 10. Jag ska upp kl 4 i morgon så jag ville inte sova så länge men men gjort är gjort.

I dag har jag ingen aning va jag ska hitta på. Underbart väder i dag med.
Jag känner faktist att det är en sådan dag som jag länktar tillbaka till Stockholm. Att strosa runt i det fina vädret och titta i affärer och så. Vissa dagar länktar man mer än andra.
Men det är ju lite långt till Stockholm i dag så jag får nöja mig med mitt hem.


Ses senare.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker att du ska komma till Stockholm och hälsa på oss i lilla ösmo^^

2009-06-01 @ 16:17:27
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0