Dagen




Hej igen.

I dag har vi åkt runt i nedre delen av Sverige och tittat runt. Åkte förbi ullared en sväng För Tommy förstörde en sak som jag köpte där i Tisdags och han ville skaffa en ny till mig. Köpte en sån här bild som man klistrar på på baksidan av laptopen och han råkade sätta den fel så det fick bli en ny.

Vi va även nere i tylesand och tittade på vågorna. Det fanns så klart några tokar som badade. Klantiga jag gjorde det me. Skulle känna på vattnet och då kom det så klart en stor våg och sköljde mina convers. Ussh, får väl skylla mig själv antar jag.

Nu har vi gått runt i Halmstad och ätit på en väldigt trevlig uteservering.

I kväll överaskade mig Tomy att det blir bio. Harry Potter som jag har tjatat på honom i evigheter om att se och nu äntligen. Är en Harry Potter nörd.

Får även be om ursäkt om att jag har blivit en Twilight nörd. Mamma smsa om att min film hade komit i dag och jag så att mina böcker hade kommit till posten så jag ska be min kära far at hämta dom åt mig så jag kan hugga in när jag kommer hem på söndags kväll.
Tommy börjar ju jobba nästa vecka och jag har 2 veckor till så det ska bli en massa läsa ute i solen, förhoppningsvis.

Nu ska vi göra oss iordning för bion. I morgon blir det nog Danmark.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0