Bara regn




Hallå alla gulliga läsare.

Nu har det regnat i en vecka och jag är ganska så trött på det nu. HUnden sover på altanen och katten inne i soffan. Själv har jag en massa tvätt och städning att ta hand om. Tommy klagar på att det behövs städas och han inte har några rena strumpor. Va bra säger jag, då hjälps vi åt så det går lite fortare. Han rymmer sin väg så här sitter jag ochdrar ut på det hela. Måste dra igång nu.

I går kväll tittade vi på film med vännerna. Vi hade i alla fall tur med vädret 2. Kan ju inte påstå att det va världens bästa film men jag somnad inte fasst jag va jätte trött.

I kväll kommer en annan kompis som det va ett bra tag sen man såg. Det ska bli trevligt.

I morgon kommer farmor och på kvällen är det planeringsmöte. Middag med arbetsgivarna.

Nee, tvätten kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0