090727

Hallå.

Gårdagen spenderade jag och min pojk tilsammans. Vi åkte i väg till hans mormor och åkte ut med hennes båt på sjön. Själv är jag livrädd för att åka båt men en sån liten går bra eftersom jag kan simma i land om något händer.
Vi åkte ut till en liten sten ö. Vi badade och fiskade. Hade jätte mysigt.
På kvällen hade vi hyrt två filmer som vi tittade igenom. Brudens bästa man. Den va ju en typisk film som man visste va som skulle hända i slutet. Sen hade vi Twiligt. Den va så underbart bra. Helt fantastisk. Nu måste jag köpa bökerna för om filmen va bra så måste ju bökerna vara bättre.

I dag ska jag vara inne klockan 1 på värkstan och fixa en sak på min bil och sen får vi se vart det bär av.

I morgon är det ullared som jag ska till med lite mer folk.
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Böckerna är riktigt bra^^ Filmen är usel om man ska jämföra den med böckerna (a) Dock så ska man läsa böckerna på engelska, dom har glömt en hel del när dom översatt dom till Svenska.

2009-07-27 @ 15:45:30
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0