090719






Hallå snyggingar.

Alltså så här länge har det inte gått utan att blogga förr. Jag har haft min underbara farmor här på besök i ett par dag så jag har spenderat min lediga tid med henne eftersom vi inte ses så ofta nu förtiden. Det har varit så mysigt att haft henne här när jag har kommit hem från jobbet och så. Nu ses vi om en månad då min bror fyller 20 år.

Tommy ringde från jobbet halv 9 och frågade om jag kunde gå upp och baka. VA? sa jag. Varför. Det va så att hans pappa skulle ha möte här klockan 11. Så är det när man har världens största altan att sita på.
Vi hade så klart inga ägg hemma så jag fick åka till affären 2 mil bort eftersom våran affär öppnar klockan 11. Så är det att bo i en liten by. Nu står chockladmuffinsarna i ugnen och gubbarna sitter på altanen och snackar en massa tråk.

Det regnar en massa så jag kan inte vara ute och hålla på med mina blommor. Regnet har vikt dom så jag skulle försöka att binda upp dom igen men inte i det här vädret tack.
Vet inte vad jag ska hitta på. Kanske äka till Axvall och titta på trav men jag är inte 100 intresserad av det så jag tror jag stanar hemma och har det bra.

1 vecka kvar att jobba och sen semester. Wiiihi

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0