090712




God morgon.

Är jätte trött för jag fick inte sova klart vilket jag lir väldigt grinig över.

I dag kommer min älskade farmor. Hon är helt underbar. Vi pratar minst 1 gång i veckan i telefon och ses inte så ofta eftersom hon bor 30 mil ifrån mig.
Hon är min favorit och jag är faovrit barnbarnet. Det är så att jag är första flickan på 40 år i släkten och första barnbarnet. Alltså jag är första efter henne, bara pojka imellan oss.
Så i dag kommer hon, åker til Göteborg tills på Onsdag och sen stannar hos mig tills på Lördag. Ska bli så kul fast jag jobbar :(

I kväll är dt även planeringsmöte för min del. Ska ut och äta middag med mina arbetsgivare och planera hur jag ska joba. Vi gör det varannan månad. Det som är bra med mitt jobb är att jag bestämmer först hur jag vill jobba och när jag vill vara ledig. Det är bra det.

Nu ska vi ut och cykla med hunden medans solen skiner och innan regnet kommer igen.

Ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0