090705




God morgon!

Festivalen i går va grymt bra. Mycket bra musik och bra folk. Efter 22 blev det för mycket folk inne på ölavdelningen. Gick ju inte att stå någonstans utan att bli omkullputtad. Över 20000 personer. Träffade enhel del från högstadiet och så. Tittade på EMD och Sahara Hotnights vilket va bra.
Har ni inte förstått så älskar jag skor. Har massor med högklackat som inte används lika mycket som förr. Tommy tyckte jag skulle ta ett par röda som jag har och det fick det bli. Dom med högst klack också. Eftersom det va ett tag sen jag gick i klackar hade jag ont i fötterna ganska snabt och inte mycket sittplatser fanns det heller. När vi stod och tittade på banden gick min ena klack av, alltså den lilla nerill. Fick gå utan skor sen för jag ville inte slita utt klacken mer.. Men som tur va så va det precis innan vi skulle hem.


I dag ska vi iväg till min arbetskamrat och fika lite mitt på dagen innan Tommy ska tillbaka till jobbet. Annars händer det inte så mycket mer.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0