090702





Hallå alla i värmen.
 
I dag är det en sådan dag då allt går åt helvete. Jobbet gick inte som det skulle. Man ska inte mixa lite sömn med stress. Hade så bråttom hem för jag hade så mycket att göra. Va på jobbet en kvart tidigare än va jag ska, 04.45. Kommer hem och då ringer pappa och säger att vi inte hinner göra det vi skulle göra och att han får fixa det i eftermiddag när jag är på jobbet. Suck! Aja, då fick jag tid till allt annat jag skulle göra, Vända upp och ner på huset eftersom jag skulle hitta en sak. Klart på en timme. Sen har jag stått i solen och städat + tvättat bilen. Varmt va det.
Men nu fick jag ju lite tid till att sitta här innan jag ska tillbaka till nästa arbetspass som kommer att var 4.5 timmar av svettning.
Hoppas kvällen blir bättre.

Så klart så kom ju inte sängarna i går...... Hoppas på att få hem dom i dag.

Vi hörs. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0