090701




Godmorgon!

Eftersom jag är ledig i dag så har jagtagit mig en skön sovmorgon. Sov inte så bra i natt eftersom det va så varmt inne. När jag väl är ledig så brukar jag sova så länge som jag jobbar. Tänk va mycket man kan hinna medans man sover eller tänk va lite man hinner bara för att man sover.

I dag är det lite kyligare ute, ändast 23 grader men jag tror att det går upp. Det skulle ju bli regn och åska i går så vi får väl se om det kommer i dag i stället. Det kan ju vara behövligt.

Så klart så va det ingen som ringde om att våra madrasser hade kommit i går så vi får hoppas på att dom kommer i dag. Är lite putt på företaget eftersom dom sa 1 till 2 veckor. Nu har det gått 2,5 veckor. Sen när vi frågade skulle dom komma i går och gjorde dom det? Nej det gjorde dom inte.

Ska försöka städa huset lite nu medans det inte är så varmt.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0