Fredag

Äntligen är det helg och jag har längtat efter lite ledighet, det va ett tag sen, eller nej det va i helgen men det ska bli skönt i alla fall.
I morgon drar jag på bio och ser New Moon igen, kan inte hålla mig :) jag tar med mig Marie.
Sen så hade jag tänkt mig att baka jul kakor i morgan, lussebullar, pepparkakor och kanske något mer. Tänkte även att vi skulle ut och titta efter en julgran, det är bra när sambon äger skog.

Just nu kör jag med en ny oversize t-shirt från Kan Dee, jätte snygg och mysig.



www.kandeeshop.se - 239 kr


Nu ska jag surfa runt lite mer.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Tess

Cool tisha! :)

2010-01-12 @ 19:54:41
URL: http://seveninchleatherheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0