pattinson - vem annars







Hejsan.


Sitter och lyssnar på musik från snyggingen Robert Pattinson. Helt underbar musik.

Jag fick för mig att jag skulle somna med min MP3 i går men det gick inget vidare. Jag vill ha tyst när jag sover. Jag hade musiken på lägsta volym men när jag hade kommit igenom halva skivan kom jag på att musiken va för bra så jag kunde inte sova. Jag tänkte att jag kanske kunde lyssna på något tråkigt men jag har ju inget tråkigt i min Mp3, det är väl bara dumt att ha musik man inte lyssnar på. Så det fick bli att lyssna på Linkin Park en stund och sen sova.

Nu ska jag ta min MP3 och ut och gå en sväng med vovven.

I kväll blir det tårta med Tommys familj eftersom han tog E kort i går.

Nu ska jag ut och vandra (om jag kan slita mig från denna underbara musik)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0