Klar





Nu för dryga halvtimmen sen läste jag klart min serie om Bella och Edward. Tänker inte ge mej in på någon recention eftersom jag vet att det är många som tycker twillight är mesigt eftersom när det handlar om vapyrer handlar det om blodbad. Själv är jag inte mycket alls för blodbad så jag föredrar dessa vegeterianer :)
Tänkte bara säga att jag gillade bok 1 och 3 mest. De flästa tycker bok 4 va bäst men jag gillade Bella bättre när hon va människa och framförallt Edward bättre då. NU ska jag sluta att skriva om det som jag lovade, humm, blir iriterad på mig att jag inte kan hålla va jag lovar.

Kvällen ska jag spendera med mina sista avsnitt av OC säsong 4. Har 7 stycken kvar och dom fixar jag lätt inan jag somnar. I går kväll tittade jag på 1 avsnitt men sen hoppade jag över till några favoriter från Gossip Girl på säsong 1. Favoritavsnittet där är utan tvekan Victor/Vitrola. Humm, måste även inflika med att jag tycker säsong 3 av OC är bäst.

Snart kommer pappa och ska ha möte me en massa gubbar på min stora altan och det har jag gått med på om jag får smörgåstårta av honom och så klart är min kära far så snäll mot mig så jag får smaka en bit eller 2. i Jag kom på att jag har ju inte ätit något sen sen i går till middag, kanske är dags nu.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0