Babbel

Hallå igen.

jag har nu tagit mig en skön (för varm) dusch och har bara maten kvar men måste vänta på att Tommy kommer hem från jobbet så vi kan äta tillsammans.

Humm, jag har kommit fram till att jag inte behöver äta så mycket nu när jag inte jobbar. Jag har ett fysiskt krävande jobb som gör att jag blir hungrig men nu när jag har semester kommer jag inte på att jag är hungrig förns det har gått 20 timmar sen jag åt sist. Jag kan inte äta på morgonen när jag går upp, det kan ju bero på att jag inte vill äta klockan 4 när jag jobbar så jag äter när jag kommer hem klockan 10. Det gör att när jag är ledig och går upp klockan 10 blir jag inte hungrig förns på eftermidagen och då får jag vänta tills Tommy kommer hem och jag tycker att det är onödigt att äta när det är ett par timmars tills det blir middag.

Gud va jag babblar. Funderar på att radera allt men det får väll vara kvar.
Nu kom Tommy hem så vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0