090822

Grattis Marie på 19 årsdagen.

I dag fyller Tommys syrra Marie 19 och dit ska vi senare under eftermiddagen och äta tårta.
I kväll firar vi min bror som fyller 20 på måndag med hela släkten.


Gårdagen då va jag och hämtade Marie på natten så jag gick väl och la mig vid 2. Vaknade sedan vid 8 och va pigg som ett troll. Jaja, det va ju bara gå upp och ta en härlig promenad med vovven. Tog 1 mil på lite mer än en timme och det va skönt. Sen va det bara att börja städa. Jag kan säga att min katt är nära döden just nu. Men jag skulle aldrig ta dö på honom hur mycket han än gör mig förbannad.

I går klickade jag även hem Twilight serien på engelska så nu ska jag ge mig på den. Jag har hört att de engelska böckerna ska vara bättre än dom svenska?!

Nu får jag snart besök så vi hörs nog inte mer i dag.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0