090812


 




Hej alla glada.

I dag har det varit en ganska bra dag. Jag har suttit försjunken i min bok större delar av dagen.

Jag tog också min MP3 och satte på min favorit musik i örona och gick en promenad med Zack på 5 km.
Min musiksmak varierar och jag lyssnar nog på det mesta. Just nu är det Linkin Park som spelas mäst. Har alltid gillat dom med den sista skivan som en absolut favorit. Det är sådan musik som jag sätter på i bilen på högsta volym på vägen hem från jobbet en fredagskväll. Går inte att lysna för mycket på dom.

Nu ska jag ta och göra spagettie med köttfärssås till mig och Tommy och jag ska nog passa på att sätta på lite Linkin Park på hög volym medans jag lagar mat. Jag tycker att det är tråkigt att laga mat så lite musik gör det lite roligare.

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0